lördag 7 augusti 2010

tja människor, ligger i mammas soffa uppe i stockholm och chillar. Är lite smått bakis förstår ni ^^ gårdagen spenderades ute på stan och med mamma. Kollade lite i affärer och strosade rundor på gamla stan. sen mötte man upp mamma och vi tog en fika. Jag drack chailatte, väldigt gott var det också sen skulle jag möta upp 08:orna jag träffade på bussen från berlin, även kallade Anna och ida, dem hade några vänninor med sig. Vi åt tacobuffé på söderhof för att sen kila vidare till ett ställe som hette sommar. Trevligt festhak måste jag säga ^^ där blev det ganska livat och jag drack en hel del alkohol underkvällens gång. Blir ingen dagens outfit bild idag eftersom jag inte vet hur man lägger över bilder till macdator :P men kan ju istället medela att går dagen ägde !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar