onsdag 17 augusti 2011

Jag vet att jag inte har skrivit något på ett tag, ber om ursäkt för de. Den största anlednigen är väl förmodligen att jag inte har något intressant att skriva om. Imorgon kommer Baby Schön hem ifrån Gbg! där har hon varit med sina växjö vänninor, de har festat och haft sig. Just i det här inlägget har jag däremot något intressant att visa er! Beata har för inte så längesen fått mig till att börja följa Tv serien: Gossip girl! jäkligt bra är den och jag är speciellt intresserad i en speciell karaktär, nämligen Chuck Bass! Han är en riktig orm i serien och han gör det så snyggt! sen har han också en för jävla snygg klädstil och det har han även privat. Här ska ni få några finfina bilder på Chuck Bass eller Ed Westwick som han egentligen heter! enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar