onsdag 13 april 2011

godagens!! fick precis höra från en väldigt pålitlig källa att en viss liten fitthora har snackat en jävla massa skit om mig och hittat på en massa grejer om mig som verkligen inte för fem öre är sanna. Om den här lilla horan läser detta så hoppas jag du avlider i en våldsam bilolycka! kan ju säga att denna personen är en människa av kvinnligt kön som äger en wannabe schäfer som liknar en jävla labbe blandning och som tror att hon är störst bäst och vackrast. Fy fan va hon har fått luft. ofta man är snyggare för man har D kupor? jävla pajas... fan synd om dig


nu får de räcka med hatiska utlåtanden. min dag har förövrigt varit väldigt bra! sitter i skolan och pluggar svenska B ! skrev precis klart ett arbete i historia och nu sitter jag och skumläser genom en text som jag ska kunna inför ett prov! vill bara hem just nu och spela assassins creed..
fick reda på att de jag laddade ner var en jävla uppföljare.. så får tanka ner de föregående spelet först :) i övermorgon drar jag upp till min bebis i växjö !!! ska hjälpa henne att flytta till studentlägenhet! ska bli mysigt.. blir väl en sväng förbi IKEA också. Fan börjar gilla att strosa runt på ikea :) skönast är de ju såklart att prova sängarna! dem är så sköna... nej nu ska jag sätta igång med arbetet! good bajs!

PS jag älskar Beata Svensson <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar