lördag 30 april 2011

Idag är det valborg! De ska bli all in i lunds stadspark för min och flera av mina goda vänners del. Jag är SÅ taggad! var på systemet igår och laddade med massa öl, förhoppningsvis blir de lite över till nästa helg då bebisen kommer ner ifrån Växjö :)


11 stycken swedish elkbrew med en alkoholhalt på 7,5 % inte världens godaste precis men den funkar alldeles perfa som svepar eller fylleöl, inte så mycket njutning med andra ord



Så här glad är man idag! för det är ju valborg!!!!!!! synd bara att inte Beata inte e här :(



Hon kommer nog inte bli så särskilt glad över att jag lägger upp den här bilden, men de var dessvärre den enda jag har på henne. Jag tycker hon är hur söt som helst på denna iaf! saknar henne bajs mycket så jag typ dör. nu ska jag käka frulle och sen dra ner till gymmet! good bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar