tisdag 5 april 2011

igår fick jag höra från två källor att det var tjejigt att fika! varför i hela fridens namn skulle de vara tjejigt för killar att fika? är så jävla trött på alla dessa normer som cirkulerar runt i samhället. Man får inte lov å göra si och man får inte lov å göra så bara för man är kille? det är ju helt absurt! får man inte göra vad fan man vill längre utan att vara ett freak? Inget illa menat mot en av källorna, jag vet att du bara skojjade!

Idag har varit en väldigt slapp dag, var nere en vända på stan och handlade ett par jeans jag la undan igår. Sjukt snygga och billiga! Endast 99 riksdaler! Det var väldigt avkopplande att gå runt på stan igår med cassandra och evelina! har inte gjort de på sjukligt länge :O mest för jag inte haft pengar till att shoppa.. har liksom inte vågat kolla efter nytt, för ser jag någonting jag vill ha så köper jag de på studs och har jag inte råd med de så tar jag mig råd till de. Fan inte nyttigt någonstans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar