tisdag 19 april 2011

Men Without Hats - Safety Dance [Official Video]

'Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they're no friends of mine





fan va bra den låten är just nu! lite trist att beata typ hatar all musik jag gillar :P så de blir bökigt när man ska sätta igång musik! denna har hon dock inget emot så de är bra :) Beata är i skolan och jag ska strax sätta igång med spagetti carbonara, det tar en halvtimme att laga ihop enligt receptet jag hittat på nätet så om jag börjar om 20 min så blir de perfekt timing tills hon kommer hem! har inte käkat någon frulle så de ska bli sjukt puligt! de är strålande solsken ute, nästan olagligt att sitta inne då! själv ska man sticka ut på en rökrunda nu innan man sätter igång! Good bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar