lördag 2 april 2011





Jahapp, känner mig så jävla värdelös just nu. sket i högskoleprovet för jag typ fick panik.. Nästa tåg går i höst... Fast egentligen.. så hade de inte spelat någon roll hur bra resultatet hade blivit, jag hade ändå inte kunnat söka nånting. Måste först göra det där jävla projektarbetet. Nu ska jag trösta mig själv med lite Beck och gotte gott gott, kanske borde gymma först! saknar min flickvän något så fruktansvärt mycket så jag typ dör. Hon hade inte kunnat vara mer underbar och stöttande om de hela, älskar henne!
igår blev de utgång på KB med moa och evelina! riktigt skojjsigt att bara dra ut me tjejer faktiskt! Dem gillar att dansa vilket jag också gör! =) passar ju mig perfekt! Sjukt najs kväll, de spelade riktitg många bra hits! Alla som har vägarna förbi malmö måste besöka KBs nattklubb!

Här kommer lite inspirationsbilder, är så sjukt shopping sugen så de finns inte! gillar Oasis hipster stil! den är sjukt inspirerande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar